Midsona bjuder in till presentation i samband med halvårsrapport den 22 juli 2021

fredag den 9 juli 2021

Den 22 juli 2021 kl 8.00 CEST publicerar Midsona sin halvårsrapport januari-juli 2021. En presentation av rapporten hålls samma dag kl 11.00 CEST och går att följa via telefonkonferens eller audiosändning.

Midsona bjuder in investerare, analytiker och media till en presentation av halvårsresultatet, där CEO Peter Åsberg och CFO Max Bokander kommenterar rapporten. Presentationen hålls kl 11.00 CEST och går att följa via telefonkonferens eller audiosändning. Rapporten släpps kl 8.00 CEST och kommer att finnas tillgänglig på https://www.midsona.com/investerare/finansiell_information/

Presentationen sker på engelska och följs av en frågestund. Frågor går att ställa muntligen via telefonkonferensen eller skriftligen via audiosändningen. Ingen föranmälan krävs.

För deltagande

Webbsändningen nås genom denna länk:

För att delta vid presentationen via telefonkonferens, vänligen ring telefonnummer:

SE: +46 856642703

UK: +44 3333009267

US: +1 6467224903

Efter presentationen kommer en inspelad version finnas tillgänglig på:

Finansiell kalender

22 juli 2021                Halvårsrapport 2021

22 oktober 2021         Delårsrapport januari-september 2021

4 februari 2022           Bokslutskommuniké 2021

28 april 2022              Delårsrapport januari-mars 2022

Kalendariet finns även publicerat på https://www.midsona.com/investerare/kalendar/

Detta pressmeddelande har publicerats genom Peter Åsbergs och Max Bokanders försorg den 9 juli 2021 kl 08:00 CEST.

Pressmeddelande - Midsona bjuder in till presentation Q2 2021